Pārveidojiet klienta pieredzi kopā ar mums

Klientu pieredze

Paaugstiniet klientu apmierinātību ar mūsu risinājumiem, piedāvājot tiešsaistes plānošanu, apmeklējumu atgādinājumus, drošu īsziņu sūtīšanu un digitālo pacientu portālu.

Paaugstiniet klientu apmierinātību ar mūsu risinājumiem, piedāvājot tiešsaistes plānošanu, apmeklējumu atgādinājumus, drošu īsziņu sūtīšanu un digitālo pacientu portālu.

Digitalizējiet klīniku, uzlabojat rezultātus

Piesakat konsultāciju jau šodien!

Rezervējiet ērti jebkurā laikā un vietā

Tiešsaistes pieteikšanās

Piesaistiet jaunus pacientus un veiciniet pacientu saglabāšanu, izmantojot nepārtrauktu diennakts plānošanas sistēmu, kas atvieglo klātienes vai televeselības vizīšu pieteikšanu un samazina personāla administratīvo slogu.

  • Uzlabota pieejamība: tiešsaistes pieteikšanās nodrošina 24/7 piekļuvi, ļaujot pacientiem rezervēt tikšanās sev ērtā laikā, kā rezultātā palielinās tikšanās rezervāciju skaits.

  • Efektīva laika pārvaldība: tā uzlabo tikšanās pārvaldību, samazinot administratīvo laiku, kas pavadīts plānošanai.

  • Samazināts neierašanās skaits: tiešsaistes pieteikšanās sadaļā ir iekļauti automatizēti atgādinājumi, kā rezultātā tiek samazināts neierašanās gadījumu skaits.

  • Ar datiem pamatoti ieskati: palīdzot optimizēt tikšanās laikus un uzlabot plānošanu.

  • Konkurences priekšrocības: tiešsaistes pieteikšanās izmantošana sniedz priekšrocības pacientu piesaistē un prakses izaugsmē.

Minimizējiet atceltās tikšanās

Automātiski tikšanās atgādinājumi

Automatizējiet SMS un e-pasta atgādinājumus par tikšanos, lai samazinātu kavēto tikšanos, nepiedalīšanos un atcelšanu. Darbinieki var pārskatīt apstiprinājumus reālajā laikā un vairāk laika veltīt citiem svarīgiem uzdevumiem.

  • Uzlabota apmeklētība: Automatizēti atgādinājumi par tikšanos samazina neierašanos uz tikšanos skaitu, nodrošinot efektīvāku un lietderīgāku grafiku.

  • Pastiprināta pacientu iesaiste: Pacienti novērtē savlaicīgus atgādinājumus, kas palielina apmeklējuma apstiprinājumu skaitu un uzlabo pacientu un ārsta saziņu.

  • Administratīvo uzdevumu vienkāršošana: Automatizācija samazina manuālo atgādinājumu skaitu, atbrīvojot darbiniekus svarīgākiem uzdevumiem.

  • Efektīva resursu sadale: Uz datiem balstīta informācija, kas iegūta no automatizētiem atgādinājumiem, palīdz efektīvi sadalīt resursus, optimizējot plānošanu un samazinot gaidīšanas laiku.

  • Konkurētspējas priekšrocības: Automatizētu tikšanās atgādinājumu izmantošana sniedz priekšrocības pacientu noturēšanā un prakses izaugsmē.

Ērtāka piekļuve veselības aprūpei

Klientu portāls

Piesaistiet jaunus pacientus un veiciniet jaunu uzņēmējdarbību tiešsaistē, izmantojot pilna mēroga reputācijas pārvaldību, automatizētas pacientu aptaujas, kas veicina vairāk pozitīvu atsauksmju, un vienkāršu informācijas paneli, kas ļauj viegli uzraudzīt jūsu reputāciju un reaģēt uz atsauksmēm.

  • Pastiprināta pacientu iesaiste: Pacientu portāli palielina pacientu iesaistīšanos, nodrošinot ērtu un pieejamu platformu saziņai un piekļuvei informācijai.

  • Efektīva saziņa: Tie samazina administratīvās saziņas laiku, ļaujot personālam koncentrēties uz svarīgākiem uzdevumiem, savukārt pacientiem ir viegli piekļūt saviem datiem un pieprasīt tikšanos.

  • Pilnvaroti pacienti: Pacientu portāli dod pacientiem iespēju labāk pārvaldīt savu veselību, kā rezultātā palielinās pacientu pašaprūpe un ārstēšanas plānu ievērošana.

  • Uz datiem balstītas ieskatu iespējas: Pacientu portāla lietošanas datu ieskats palīdz uzlabot aprūpes stratēģijas, ļaujot pakalpojumu sniedzējiem nodrošināt personalizētāku un efektīvāku aprūpi.

  • Konkurences priekšrocības: pacientu portālu izmantošana sniedz priekšrocības pacientu noturēšanā un prakses izaugsmē.

Veselības aprūpe no jebkuras vietas

Telemedicīna & video zvani

Dodiet savai praksei iespēju sniegt modernus, drošus telemedicīnas pakalpojumus no jebkuras vietas. Tas ir nevainojami integrēts DoctoWell platformā un piedāvā drošu ziņojumapmaiņu, pakalpojumu sniedzējiem specifiskus URL, grupu tikšanās iespējas un virtuālās uzgaidāmās telpas, nodrošinot ērtu un drošu telemedicīnas pakalpojumu sniegšanu, ko pieprasa mūsdienu pacienti.

  • Paplašināts pārklājums: Televeselība paplašina jūsu darbības jomu, ļaujot sniegt aprūpi pacientiem attālinātās vietās un tādējādi palielinot pacientu piekļuvi veselības aprūpei.

  • Pastiprināta pacientu iesaiste: Televeselība uzlabo pacientu iesaistīšanos, veicinot labāku saziņu un turpmāko aprūpi.

  • Efektīva resursu sadale: Televeselība optimizē resursu sadalījumu, samazinot nepieciešamību pēc fiziskām biroja telpām un administratīviem uzdevumiem.

  • Uz datiem balstītas iestrādnes: No televeselības datiem gūtās atziņas uzlabo lēmumu pieņemšanu, tādējādi radot mērķtiecīgākas un efektīvākas virtuālās aprūpes stratēģijas.

  • Konkurences priekšrocības: televeselības izmantošana sniedz priekšrocības pacientu apmierinātības un prakses izaugsmes ziņā.

Vēlaties paaugstināt klientu apmierinātību?

Saņemiet bezmaksas klientu pieredzes konsultāciju

Partneri:

Online kalendārs jūsu ērtībām

Piesakiet bezmaksas digitalizācijas konsultāciju

Digitālās transformācijas ceļojums var šķist izaicinājums, taču tas ir solis uz priekšu uzlabotā pacientu aprūpē un efektīvākā darbībā. Mūsu bezmaksas digitālizācijas konsultācija ir jūsu iespēja izpētīt, kā mūsu integrētie risinājumi - sākot no mārketinga automatizācijas līdz telemedicīnas platformām - var palīdzēt jūsu medicīnas iestādei ne tikai piesaistīt jaunus klientus, bet arī uzlabot esošo pacientu apmierinātību. Pieteikšanās ir vienkārša - izmantojiet blakus esošo kalendāru, lai atrastu jums ērtu laiku. Sāciet savu digitālās pārveides ceļojumu jau šodien un izmantojiet iespējas, ko sniedz ES grantu programmas digitalizācijai.

Ar mākslīgo intelektu saistīti izaugsmes, medicīnas un administrēšanas risinājumi

Paplašiniet savu praksi ar mūsu sistēmām

Iestādes izaugsme

Aprūpes sniegšana

Pacientu pieredze

Administrācija un maksājumi

Dati un ieskati

AI un automatizācija